EttVanligtLiv

Alla inlägg den 18 juni 2014

Av EVL - 18 juni 2014 13:48

Det blir dåligt med uppdateringar just nu känner jag. Jag mår mest bara tokilla hela tiden och E är fortfarande jätteförkyld. Hitills har semestern bara gått ut på att ligga i soffan och åma oss. Illamåendet blir värre för varje dag nu tycker jag men ännu har jag inte behövt ****** (det är det värsta jag vet, vill inte ens stava det).

Idag var jag och E hos tant L för ännu ett vul. Hon såg att vi var nervösa så hon skyndade sig att ropa ut "vi har ett levande barn" direkt nör hon kunde se något på skärmen. Ett fint tickande hjärta och ett barn som nu är 11,4 mm stort. Hon kunde se att moderkakan börjat bildas. Vi tackade nej till ytterligare vul och väntar till den 30:e då vi har tid hos TF. Blir kul att se barnet i en bättre maskin då han nyss skaffat en sprillans ultraljudsmaskin.

Efter ultraljudet åkte vi till KK och lämnade in min journal från Falun. Allt borde vara ordnat inför droppet nästa vecka. Nu ska jag lägga mig i soffan igen och försöka ta mig igenom det här illamåendet.

Ps. Ser ni att det ser ut som ett hjärta på bilden?

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards