EttVanligtLiv

Alla inlägg den 21 juni 2014

Av EVL - 21 juni 2014 21:32

Ligger i soffan med en uppvärmd riskudde under svanken. Natten gick faktiskt bättre än jag trodde när jag väl somnade. Till en början började det mola och värka i ryggen och då även i livmodern när jag låg stilla för länge. Väldigt obehagligt men efter någon timme lyckades jag somna. När jag vaknade gjorde det inte ont alls. Ungefär halva dagen gick det bra och svanken gjorde bara ont när jag tog där. Som ett stort blåmärke. Det gör alltså mer ont att ta och massera där än det gör att böja sig frammåt eller lyfta saker.

Ingenstans på nätet står det någonting om vad det betyder när svanken är öm från utsidan...

Runt 13 började det göra mer ont och nu har ömheten stigit längre upp i ryggen vid kotorna över svanken. Kan inte lyfta A-V längre utan att det hugger till :( Från svanskotan och ca 10 cm upp mot ryggen är det jätteömt. Ska det verkligen vara såhär? Redan?!

Funderar på om jag ska ringa vårdcentralen imorgon eller vänta tills på måndag då jag ska på hälsosamtal hos barnmorskan.

Ni som haft foglossning tidigt, är det såhär det känns?



Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards