EttVanligtLiv

Alla inlägg den 25 september 2014

Av EVL - 25 september 2014 09:47

Så sent som imorse stod jag i duschen och tänkte på att det är sån tur att A-V fått ett imunförsvar som är lika bra som mitt. På två år och två månader har hon bara haft någon typ av magsjuka en gång och då hade hon bara diarré, antagligen rotavirus. Så ringer Emil och säger att hon precis kräkts tre gånger!

Först trodde han att det berodde på att hon hostar så mycket slem, men då jag ringde dagis sa de att det börjat gå magsjuka nu. Ingen på hennes avdelning hade det än men en av föräldrarna var tydligen sjuk.


FAAAAAAAAN också!!!! Jag hatar magsjuka. Jag får panik! Dessutom jobbar E hela helgen till 21.30 så jag blir helt själv! Helt själv!! Stannar han hemma utan att vara sjuk går vi miste om 5000 kr pga allt ob han får för ett helgjobb.


Sitter på jobbet och har panik. Måste åka på lunchen och köpa tvättmedel och blåbärssoppa. Hur ska jag klara det här?! Jag kommer ju att få det jag också, nu när mitt imunförsvar är nedsatt. Det går inte att värja sig. Jag kommer att tvätta ihjäl mig hemma. Sprita sönder händerna. Inte kunna sova.


FAN!!

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards