EttVanligtLiv

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av EVL - 2 juni 2011 14:40

Jag har fått en blog award av fina Hjärtats längtan och fina Miss baglady 3.0. Tack så mycket!


Reglerna för Liebster Blog Award är följande:
Denna bloggaward lämnas över till 3-5 av dina favoritbloggar,
som har mindre än 100 följare. Awarden går vidare till de du valt ut, genom att
du lämnar en kommentar på deras blogg. Berätta för dem att deras blogg är en av
dina favoriter och att de har utvalts till Liebster award. Den som får awarden
länkar till den person som gav den till dem, och tre-fem av hans/hennes
favoritbloggar med mindre än 100 läsare.

Jag är lite rebellisk av mig så jag struntar i hur många läsare ni har. Jag vill skicka denna award vidare till:


Orättvisan

En mammawannabee

Amanda

Solens strålar

Ickans


 
 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards