EttVanligtLiv

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av EVL - 14 juni 2011 21:42

Finaste Candra har skickat mig och E ett paket. Vi blev båda tårögda och väldigt glada över den vackra filten hon gjort bara till oss. Tack så hemskt mycket vännen!! Det betyder verkligen jättemycket för oss. Filten kommer att finnas där så fort vår bäbis kommer till oss. Vårt första barns första filt <3 Tills dess att den kommer till användning ska den få ligga i hemliga lådan och jag kommer säkert att ta upp den, titta, klämma och le flera flera gånger i veckan.


Tyvärr är jag inte lika händig som du Candra, men något till monstret kommer att dimpa ner i er brevlåda framöver <3

Tack igen!


 

   

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards