EttVanligtLiv

Alla inlägg den 13 november 2013

Av EVL - 13 november 2013 15:14

Är så trött! Det här med att renovera samtidigt som A-V börjar lära sig att springa och samtidigt har förstått att hon når saker på borden... ingen bra idé! Hon är inne i en period nu också då hon inte är speciellt gosig mot mig och E. Så fort vi tar upp henne vill hon ner och får hon inte som hon vill blir hon riktigt förbannad.


Eftersom vi diskar i badkaret (gah!) har hon ju sett att där ligger diverse saker ibland. Hon tycker därför att det är en jättebra idé att slänga ner andra saker där. Saknar vi något nuförtiden tittar vi alltid i badkaret först.


Har jag nämt att jag har dåligt samvete för att all vår tid går åt till annat och att hon blir lidande? Igår hann jag bara hem och sen iväg till ICA för att storhandla. När vi väl kommit hem och fått i oss mat var det dags för henne att sova. Jag hann nästan inte se henne alls! Fick ett mindre sammanbrott när jag tänkte på hur det blir när hon börjar dagis och all vår värdefulla tid tillsammans kommer att minskas ner till bara några timmar efter middagen. Jag stod inte ut på övervåningen där det alltid är ostädat med grejjer överallt så jag och E gick ner i källaren och såg en film. Skönt att få låtsas att kaoset där uppe inte fanns.


Idag fortsätter det. Lite lite tid med A-V, ett ofärdigt kök och så måste jag kanske iväg och träna också. Jag har igentligen inte jättestor lust men det är ju bra att hålla igång kroppen. Jag känner fortfarande av bäckenet och magmusklerna borde jag träna upp.


Många måsten. Trött evl.


    
Bild från idag. Smög iväg på toaletten och bara sov ståendes ett tag. Den har varit med om mycket den där jobbtoan - sorg, glädje och komatrötthet.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards