EttVanligtLiv

Alla inlägg den 30 november 2013

Av EVL - 30 november 2013 20:15

Jag blir så imponerad av A-V nu varje dag. Hon lär sig saker i en rasande fart och det går att kommunicera så bra med henne nu. Detta har hänt bara i dagarna:

- Ropar "pappaaa" högt när jag säger åt henne att ropa efter E.

- Hon ropade efter E igår när hon skulle sova. När han kom in hade hon kastat kudden på golvet och släppt nappen ovanpå. Då hon såg honom sa hon "pappa, tappa tutten" och pekade på golvet.

- Hon tänker efter och svarar på det vi frågar.

- Hon kommer med böcker och vill läsa. Hon pekar på djur och saker och kan ibland låta som en katt, en hund eller ett lejon.

- Idag på leksaksaffären visa E henne alla turtlesgubbar och då pekade hon och sa "turtl!"
- Hon säger bada, glass, klocka och vatten jättefint. Inatt vaknade jag av att hon petade på mig och sa "mamma, vatten"


Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards