EttVanligtLiv

Alla inlägg den 29 maj 2014

Av EVL - 29 maj 2014 21:32

Idag har vi haft en jättemysig dag jag och A-V. Vi bakade rabarberkaka och fick besök av morfar mf, gammelmormor, min moster, farfar, farmor och A-Vs faster. På eftermiddagen åkte vi till en park tillsammans med min systers man och en av deras söner för att rekonda till ett bröllop vi ska fota i Juli.


     


På kvällen tog vi ett bad och åt en glass i soffan insvept i ett täcke. Nu sover hon sött och E har precis kommit hem. Jag är så sjukt sjukt nervös inför morgondagen. Mår illa och skakar bara av tanken.


Det sticker och trycker mitt i livmodern och magen är i uppror. Brösten är fortfarande lite ömma och jag har haft huvudvärk hela dagen. Mensvärken har kommit och gått. Snart måste vi sova men jag vet inte hur...

Av EVL - 29 maj 2014 10:24

Dagen före dagen och jag är ensam med A-V till kl 22 ikväll. Igår hade jag en bra dag då jag kände mig positiv och glad, men idag är det svårt att hoppas. Mår illa och kallsvettas av att veta att vi ska testa imorgon och jag kan nästan ta på känslorna som jag är så rädd för.


Ruvardag 12

Brösten är ömma då och då när jag tar på dom utanpå bh:n.

Det gör ont i sidorna på magen i äggstockarna. Det svider ungefär som innan mens.

Mensvärk då och då.

Huvudvärk.

Ibland gör det ont att sätta sig ner.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards