EttVanligtLiv

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av EVL - 11 maj 2014 19:59

Nu är Ovitrellen tagen och vi slipper därmed sprutor, iaf för detta försök. Skönt att äntligen få ta den och jag var inte alls så sur som det ser ut på bilderna :) Har mått riktigt dåligt i några dagar. Det gör redan väldigt väldigt ont i äggstockarna och Prednisolonet gör mig yr och illamående. Får se om det kommer att gå att äta dom i nästan tre veckor till.


Detta är första gången som det antagligen (som vi vet) släpper två ägg samtidigt ur varsin äggstock, och det känns. Det spricker och hugger då och då. Gör riktigt ont att sätta sig ner och jag har inte gjort många knop idag. Får se hur det känns imorgon om Ovitrellen boostar på detta. Om jag fick gissa skulle jag säga att jag redan haft ägglossning men jag har inte kontrollerat med stickor eller så. Väljer att lita på läkaren i Falun som var bestämd med att den skulle tas idag.


       

Av EVL - 11 maj 2014 13:31

Värsta ägglossningen hitills, och då har jag inte ens tagit Ovitrellen än :s

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards