EttVanligtLiv

Alla inlägg den 15 februari 2015

Av EVL - 15 februari 2015 19:05

Jag försöker hitta tid till att skriva klart förlossningsberättelsen men den verkar bli en hel roman och Elvis är inne i en äta-period så dagarna går bara åt till att amma och amma och amma. Förhoppningsvis kommer den i början av veckan iaf. Tills dess kommer en liten film på Elvis när han var en vecka. Nu närmar han sig redan 2 v!


Han är en go och trött liten kille som hela tiden vill vara i famnen eller vid bröstet. Han påminner mig så himla mycket om min farfar som gick bort när Elvis låg i magen. Kan inte sätta fingret exakt på vad det är... om det är bara en känsla eller om han är lik honom på något sätt. Kanske finns en liten del av honom där inne. Elvis kommer iallafall att få farfars namn.



 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards