EttVanligtLiv

Alla inlägg den 26 april 2011

Av EVL - 26 april 2011 20:57

1. Ta ut din gamla cykel och dra på dig träningskläderna. Skojja till det med att ha allt snyggt i tvätten och var tvungen att ta din pappas gamla 80-tals "bästa svängen Hökarängentröja" på dig.


2. Cykla iväg med en väldig fart så långt hemifrån du vågar tills det är en halvtimme kvar tills din hormonspruta ska sitta i magen. Cykla för säkerhets skull en liten bit till.


3. Börja cykla hemmåt i god tro om att tiden och orken ska räcka till.


4. Börja få lite ont i rumpan och känna lite stress över tiden men var säker på att din superkondis klarar en högre växel.


5. Lägg på en växel till och försök att inte låta som en döende gris när du cyklar förbi någon.


6. Tokcykla fastän benen känns som stubbar. Svär lite åt din tidsoptimism


7. Stappla upp för trappan till ditt hem med 5 minuter till godo.


8. Känn dig nyttig och glöm hur jobbigt det var. Skriv ett positivt blogginlägg om ett jättebra tips på träningsmotivation.

   

Av EVL - 26 april 2011 14:21

Ringde TF imorse och de kunde fixa en tidigare tid för spolning, så på Torsdag är det äntligen dags! Ska bli så skönt att få det gjort. Jag förklarade att förra omgången såg det så bra ut och då gick jag upp till 75ie på dag 10. Då fixade dom så att mitt VUL blir på CD10! Har alltså spolning på Torsdag och VUL på Måndag den 2:a Maj. Trodde aldrig att det skulle lösa sig så bra :) Nu blev jag glad.


Ska fira med en cykeltur eller kanske en tupplur när jag kommer hem.

 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards