EttVanligtLiv

Alla inlägg den 1 april 2011

Av EVL - 1 april 2011 08:09

 


Igår red jag på vågen och lyckades faktiskt behålla min positiva inställning hela kvällen. Efter jobbet åkte jag och E hem till hans familj. Jag kände verkligen att jag kunde vara mig själv. Skrattade och pratade mycket.


Väl hemma så struntade vi totalt i att det ser ut som ett bombnedslag i köket och gjorde tortillapizza, satte vi oss i soffan med ett eller två glas rött vin och såg på "Simma lugnt Larry". Tillsist somnade vi tätt intill varandra i sängen, lite lätt snurriga och avslappnade av de första glasen vin på flera flera månader. Det kändes nästan som back in the days. Visst, det gick inte många minuter som vi inte tänkte på att vi är ofrivilligt barnlösa men förutom det mådde vi faktiskt riktigt hyfsat.


Jag tänkte inte ens på mötet med gamla kollegan på lunchen igår. Vi träffades på apoteket och han kollade konstant ner på min mage och frågade flera gånger om "något nytt" hänt... Nä jag tänkte inte ens på det. Alls...

 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards