EttVanligtLiv

Alla inlägg den 20 april 2011

Av EVL - 20 april 2011 14:55

Ja jag hade ju gett mig själv googlingsförbud, jag vet. Tydligen har jag inte mycket till självkontroll för googlat det har jag. Å vad jag har googlat. Det är ju skitsvårt att låta bli! Ett tips till er i samma sits är att spara alla sidor som skriver det du vill och behöver läsa under favoriter. Gå sedan endast in på dom och läs av dig tills googlebegäret är stillat. På så sätt slipper du de sidor som skriver om allt det du inte känner i brösten/knoppen/kroppen innan bim.


Sidor som ligger under mina favoriter innehåller följande:


"pms och graviditetssymptom = samma sak"
"det går inte att känna skillnad på mens och graviditet"

"oömma bröst = graviditetssymptom"


 

Av EVL - 20 april 2011 08:52

Amanda skrev i sin blogg att TF stänger i sommar. Det hade jag inte ens tänkt på! Tänk om vi inte lyckas innan de stänger. Orkar jag gå hela sommaren utan ens en chans att bli gravid? Det vet jag inte...


Undrar när de stänger. Måste man in på koll med Puregonsprutorna om man alltid är redo att ta ovitrellesprutan på dag 13? Usch nu blev det ju stressigt.

 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards