EttVanligtLiv

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av EVL - 18 juni 2011 21:43

De säger inte så mycket, E´s familj, om det vi går igenom. Men de har funnit andra sätt att låta oss veta att de finns här för oss. Ett sätt var genom turen med M/S Medvind och igår stod en symbolisk gåva på vår farstutrapp.


Jag och E har fått en Malus Profusion. Ett jättevackert träd som blommar bara några dagar varje vår. Trädet har vackra röda blommor och kommer att planteras bredvid vår altan. Vi fick den "för att vi förtjänade ett vackert träd som blommar varje vår", men jag vet att det är för att muntra upp oss, ge oss hopp och låta oss veta att de tänker på oss.


Så fint.


   


Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards