EttVanligtLiv

Alla inlägg den 5 december 2012

Av EVL - 5 december 2012 21:11

Här pågår det förberedelser för fullt inför dopet. Det roligaste har varit bakningen och det värsta har varit att hitta kläder till mig. Är verkligen ingen klänningtjej men inför något så stort ville jag ändå ha det. Självklart hittade vi ingen hemmavid trots flera shoppingtillfällen och tillslut blev lösningen att skicka efter en klänning. Självklart köpte jag den från ett företag som har 6-14 dagars leveranstid! Som tur är fick jag hen den idag, 9 dagar efter att jag köpte den. Det blir nog bra bara jag hittar en bra kofta. Vid amning får jag helt "enkelt" låsa in mig någonstans och dra av mig allting :).

Anna-Vera gillar att titta på när jag stökar i köket så det har inte varit något gnäll som tur är. Jag tar tillfället i akt och lär henne olika recept och tillvägagångssätt ;) Ikväll blev jag färdig med biskvier med hallon och lemon curd-fyllning och därmed behöver jag inte baka mer. Nu kan vi slappna av till Fredag då vi ska duka. Längtar verkligen efter dopet. Det är liksom större än stort och det kommer att vara så svårt att hålla inne tårarna.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards