EttVanligtLiv

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av EVL - 5 januari 2014 17:33

En kollega på jobbet sålde Me&I-kläder och jag köpte en jättefin mössa till A-V med verktyg på samt denna filten. Första tanken var bara att den var fin och att vi kanske kunde ge bort den till någon av alla vänner som ska få/har fått barn detta året. Men då jag visade den för E sa han direkt att den måste få vara den första filten till syskonet och då kändes det bara rätt. Klart den ska bli det! Dessutom passar det ju bra med grodor eftersom de är som små grodor den första tiden när de är nyfödda. Smeknamnet på efterlängtade nr2 blir därför grodan<3!

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards