EttVanligtLiv

Alla inlägg den 24 januari 2014

Av EVL - 24 januari 2014 10:34

Chefen kom in på mitt rum och "ville prata om något tråkigt".

Efter 10 minuters ordbajseri säger han orden:


Du blir uppsagd.



Fan också, faaaaaan!


Min kollega som jag anförtrott mig åt med syskonförsöken har tydligen berättat för honom att vi ska försöka igen och vet ni vad han sa? "Jamen då kanske det blir bra tajming att bli uppsagd i Augusti då"..... VA?! Sen när är det bra att vara gravid/ny mamma och söka jobb??


Sen följde 30 minuters ordbajseri där jag mest satt och kilade in naglarna i handflatan och tänkte "men gå då så jag får gråta!!". Nu har jag pratat med E och gråtit en skvätt. Landat lite. Men FAAN också!!!

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards