EttVanligtLiv

Alla inlägg den 9 december 2020

Av EVL - 9 december 2020 14:37

Förvånande nog var resten av ruvardag 11 otroligt lugn. Lite småattacker av hugg och stick i äggstockarna men annars inget speciellt. Jag är tröttare än vanligt men det kan bero på både progesteronet och mörkret. Jag åkte till gymmet och körde ett styrkepass med Amanda vilket är det enda som får mig att inte tänka (och googla). Resten av kvällen låg jag i soffan bredvid E och slumrade. Natten var också lugn vilket var skönt. Innan jag la mig fick jag ett meddelande från min tatuerare att han har en tid imorgon som är min om jag vill ha den. Jag bokade den och tänker att om det blir ett minus imorgon får jag trösta mig där. Får vi ett pluss går tiden till min syster. Hoppas!


Idag är det dagen före testdagen och jag börjar bli riktigt nervös. Ibland känner jag mig faktiskt gravid. Men det går väldigt fort över. Det kan vara för att jag nog börjar bli lite förkyld igen. Och för att jag sover dåligt på natten. 



Ruvardag 12:


Trött. Somnade på lunchen under ett täcke i soffan. 


Lite ont i halsen och känner mig hängig. Svettas på natten och har svårt att sova.


Kanske lite hungrigare än vanligt men är ju iofs alltid hungrig pga tränar varje dag.


Ont i huvudet. 


Brösten gör lite ont ibland när jag tar på dom utanpå tröjan. Bröstvårtorna inte direkt så onda. Ibland kan det sticka lite i sidorna.


Lite mensvärksont under dagen. Crinonen rinner och gör mig livrädd för att gå på toaletten.

Jag känner liksom pulsen i livmodern på nått sätt. 

Skicka på översättning eller översätta själva.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards