EttVanligtLiv

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av EVL - 20 oktober 2013 21:00

Vi kämpar på med köket och dagarna bara springer förbi. Idag fick vi en chock båda tvä när vi insåg att köket kommer på Tisdag och att det redan gått fem veckor! sedan vi beställde det på Ikea. Helt otroligt.

A-V har fått spendera dagen hos mina svärföräldrar. De är så fina med henne och jag känner mig så glad över att hon får ha samma fina upplevelse som jag fick med mina mor- och farföräldrar när jag var liten. Det enda som tynger mig är att min pappa visar så lite intresse både för henne och för mig. Jag förstår inte varför? Han var alltid en toppenpappa under min uppväxt trots att han stundtals var borta mycket med jobbet. Jag var säker på att han skulle visa mer intresse för vårt barn än han gör nu. På något sätt tror jag att han tycker att ansvaret ligger på mig att höra av mig och jag tycker att det ligger på honom... För min egen del har jag vant mig vid att inte ha honom så nära längre men jag blir ledsen för A-Vs skull.

On a happier note, det är snart bara en månad kvar tills vår tid hos Tf! Det kommer väl att kännas som en vecka pga allt slit med köket. Tänk att innan IVFet höll vi också på med renovering men då av en annan del av huset. Det är ett bra sätt att få tiden att gå.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards