EttVanligtLiv

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av EVL - 4 oktober 2012 21:10

Vad fort tiden går! Tittade på min Ovitrellespruta som ligger i kylskåpet och inser att den går ut efter denna månaden!

Av EVL - 4 oktober 2012 17:46

Tusen tack för alla fina tips om amningen! Har halkat efter med bloggen och godkände bara alla kommentarerna eftersom jag aldrig fick tid att svara på dom. Tack tack tack ni är underbara allihopa.

Det är nog som många skrev pga att hon bara vill snutta som hon blir arg. Försökte pumpa ut mjölk ett tag men det har aldrig riktigt fungerat för mig så jag gav upp. Nu ammar jag tills jag känner att suget minskar, då tar jag bort bröstet och sätter i nappen men håller henne i samma position. Det fungerar jättebra.

Jag har verkligen kommit in i rollen som mammaledig nu. Stressar inte utan gör det som känns bra. Eftersom A-V inte har så jättefasta sovrutiner än får man liksom gå på känsla. Varje måndag är det någon aktivitet för oss två. Antingen banysång eller babymassage. Jag blev jätteglad att se att det visst fanns några platser kvar på babysimmet så efter den 17 oktober kommer vi att bada tillsammans varje onsdag hon och jag.

Jag tänker inte alls på jobbet och det är så skönt att verkligen kunna slappna av. Idag ringde en säljare som ville veta mer om vad vi gör i vår grupp och jag fick tom tänka efter lite. Mina tankar går nu bara till lillegos och planering av hennes dop som ska hållas i December.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards