EttVanligtLiv

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av EVL - 11 oktober 2012 22:07

Njuter av den först pigelinen efter graviditeten. Gott men inte cravinggott. E räknade ut att jag ätit ca 72 stycken medans vi väntade henne :) då tyckte jag inte att begäret var så stort men det inser jag ju nu att det var. Favoriterna var:
Pigelin
Jordgubbar
Dubbeldaim
Granatäpple
Gröna suuuura äpplen

Av EVL - 11 oktober 2012 21:39

Idag lämnade jag godingarna hemma och åkte på informationsträff inför babysimmet som börjar nästa vecka. Jag köpte med mig ett par små små rosa badbyxor till A-V. De är så ofantligt gulliga att jag bara var tvungen att prova dem på henne nör jag kom hem. Som befarat var hon fantastisk söt i dem och vi firade genom att klämma ner oss alla tre i badkaret för ett familjebad. Hon verkligen älskar att bada och nu har hon så smått börjat slå med händer i vattnet.

A-V känns mycket större nu helt plötsligt. Hon är med på helt nya sätt. Nu använder hon rösten allt mer och när vi lipar åt henne ler hon och sträcker ut tungan. När hon är busig och glad sträcker hon ut tungan och blir överförtjust när vi härmar henne. Det går finfint att lägga henne i babygymmet för nu utforskar hon leksakerna och är nöjd för sig själv en stund.

E fick ju vara hemma med henne själv imorse och han tyckte att det gick superbra. Nu längtar han ännu mer efter att få vara pappaledig. Det ska bli kul att han får kvalitetstid med henne men det tar emot att så smånngom gå tillbaka till jobbet. Vart pausar man tiden någonstans? Det går för fort!

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards