EttVanligtLiv

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av EVL - 17 oktober 2012 18:50

Idag var det dags för det första babysimmet. A-V hade både ätit, sovit samt tränat i en annan pool innan så jag trodde att hon skulle gilla det. Meeen efter ca 10 minuter i vattnet började underläppen skaka och sen var gallskriket ett faktum. Jag och hennes faster försökte doppa henne igen efter lite ammning men nästan på en gång kom samma skrik tillbaka. Bad var nog inte uppskattat idag. Att ligga på rygg inne i duschen däremot var jätteroligt!

Efter dagens bravad sov hon jättelänge och nu har hon somnat om igen efter en kort ammningssrund. Antar att det blev för många intryck. Hoppas att hon uppskattar vattnet mer nästa gång. Vi kanske får "träna" lite innan dess.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards