EttVanligtLiv

Alla inlägg under februari 2012

Av EVL - 2 februari 2012 13:58

Jag har fått en award från fina Akna, tack så mycket vännen <3!






- Tacka och länka till den som gett dig awarden


-Skriv ned fem bloggar som du vill lämna awarden vidare till och låt dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem


- Till slut hoppas att de utvalda vill lämna awarden vidare

Jag ger awarden vidare till alla som känner sig manade :)

 

 

Av EVL - 1 februari 2012 15:36

Idag går vi in i vecka 18. Trots att jag är galet trött, har ont i brösten och är hur yr som helst idag är det en toppendag :) Inte nog med att jag vaknade till en ny vecka och fick chans att gosa lite extra med E innan han åkte på jobbet, nu på dagen har jag fått goda nyheter både från fina Hjärtat blöder som idag haft ÄP och fina Min utredning som plussat!! Stort GRATTIS till er :)


 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards