EttVanligtLiv

Alla inlägg den 10 december 2010

Av EVL - 10 december 2010 09:25

Tack och lov att det är de sista Pergotime jag just svalt ner med varmt te! Jag har inte fått sova på nästan en hel vecka. Det går inte! Kroppen är trött men sömnen kommer alldrig. Istället kommer värmsvallningar som gör hela ryggen blöt av svett. Och huvudvärk, alltid huvudvärk. Är så trött på de här biverkningarna nu. Ser fram emot ägglossningen på Onsdag!


Är lite fundersam på om ägglossningen denna gång kommer på samma dag som med enkel kur. Jag började få ont i magen och lite äl-flytningar redan i Onsdags... får verkligen se till att inte missa den så att de här veckorna varit förgäves.


  

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards