EttVanligtLiv

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Okej, mot nästa försök!

Av EVL - 25 april 2011 19:35

Helgen kunde ha varit trevligare på många sätt och vis men jag är ändå glad åt allt fint och bra jag har. Fina fina E har som vanligt varit stark och positiv. Allt känns lite ljusare idag. Gårdagen spenderades med stora delar av släkten och ett parti Texas på blodigt allvar. Jag skämde bort mig själv med några glas vin. Det kändes som om jag var värd det. Försöker fokusera på det positiva:


Idag åkte cykeln fram och kondisen verkar inte vara körd i botten riktigt än. Imorgon tar jag en sväng och sen är det bara att  börja cykla till jobbet. Blir skönt att få känna sig tränad igen. Det kändes att kroppen saknat det.


Imorgon ringer jag till TF för att bestämma allt för försök nr3 med puregon och ovitrelle. Förhoppningsvis kan jag spola äggledarna men det är inget jag räknar med när jag har en tid på cd11. Eftersom mensen verkar komma 14 dagar efter ägglossningen (jag hade alltid 16 dagar förut) när jag tar puregon så är det enkelt att räkna ut och få boka en tid för spolning (om det behövs) efter detta försök.


I veckan borde det bli klart med jobbet så att jag kan skriva på. Allt annat är redan bestämt, vilken typ av dator jag ska ha osv.


Tack snälla ni för alla fina kommentarer. Ni är vackrast i världen.

 



 
 
Längtan

Längtan

26 april 2011 10:36

Håller alla tummar jag har att detta försök ska gå perfekt så att ni snart får se ett fint plus.

Kram!

http://langtantillbarn.blogspot.com

EVL

26 april 2011 16:53

Tack så mycket! Hoppas att huvudvärken släppt så att du kan må finemang

 
Min längtan

Min längtan

26 april 2011 10:40

HOPPAS HOPPAS HOPPAS... att du hinner göra spolningen.

Låter som att du kommit upp på benen igen.
Tack för din omtanke i helgen.
KRAM!

http://minlangtan.bloggplatsen.se

EVL

26 april 2011 16:53

Tack vännen. Bara att höra av dig om du behöver prata IRL. Du ska veta att jag tänker på dig. Kram!

 
amanda

amanda

26 april 2011 12:03

Tredje gången gillt! Jag håller tummarna. Kram!

http://amandabergklint.bloggplatsen.se

EVL

26 april 2011 16:54

:) Hoppas det. Och att det blir andra gången gillt för er! Kram!

 
Sara

Sara

26 april 2011 12:53

Härligt med nytt försök. Även om man ju såklart hellre velat ligga lite och sen plussa. :)
Jag håller tummarna!

Och du, tack för grattis!
Kram

http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

EVL

26 april 2011 16:56

:) Ja det där med att ligga lite och sen få barn har man liksom gett upp nu. Tack så mycket! Håller såklart tummarna för er under ruvarperioden. Hoppas att ni får ett fint pluss om några dagar.

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av EVL - 10 februari 2022 15:51


Jag gick tre dagar över tiden med de andra barnen så jag var nog inställd på att gå över även denna gång. Fastän kroppen testat mig lite då och då i flera veckor innan bf. Jag sa rätt ofta "Nä den här bäbisen kommer att komma tidigare" men bf närmade...

Av EVL - 15 december 2021 19:53

Precis som när jag var höggravid med Elvis så kände jag mig aldrig riktigt färdig med att vara gravid. Jag ville hålla kvar vid tiden så mycket som det bara gick och hade nästan ångest över att det snart skulle vara över. Visst var det jobbigt. Det v...

Av EVL - 15 november 2021 09:18

Jag vaknar till på morgonen av att E ska gå upp. Upptäcker att Elvis ligger vid mina fötter och hans varma små ben trycker sig mot min rygg. Han är 6, snart 7, men kommer ändå alltid in till antingen oss eller A-V under natten. Måste känna någons vär...

Av EVL - 2 november 2021 11:34

Men HEJ! Har gått en hel graviditet snart utan att skriva ner ett jota. Har också haft ångest över det men med två andra barn och en badrumsrenovering som visade sig ta över halva huset så har inte tiden funnits.   Sommaren kom och gick och magen...

Av EVL - 4 maj 2021 16:00

Vecka 12 och livet känns lättare att leva. Jag är lite piggare och mår inte lika galet illa hela tiden. När jag ligger ner känner jag livmodern ungefär 5 cm ovanför blygdbenet. När jag är kissnödig på morgonen trycker livmodern upp urinblåsan eller...

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards