EttVanligtLiv

Alla inlägg den 1 november 2012

Av EVL - 1 november 2012 19:57

A-V växer så det knakar. Jag upptäckte det först på babysången i måndags när hon plötsligt inte längre såg minst och yngst ut i gruppen. Alla påpekade också att hon växt mycket både på bredden och längden :). När hon ligger på skötbordet, favvostället som alltid får henne att skratta, märker man att hon har fått sånna där underbara goslår som man bara vill pussa på. Kinderna börjar också bli rejält runda och goa. Inte konstigt att hon lägger på sig när hon vill ha mat typ hela tiden. Jag är inte svårövertalad till att ge henne mat heller eftersom jag ofta tänker på att denna tiden snart är förbi. Vi tar vara på varje minut tillsammans.

Idag beklagade jag mig för mamma att jobbet börjar i februari. Hon sa att det alltid går att skjuta upp det lite. Några sekunder senare ringde telefonen och det var min chef som ville ha ett datum för när jag börjar igen. Jag var tvungen att säga februari och därmed blev det bestämt. Usch.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards