EttVanligtLiv

Alla inlägg den 16 november 2012

Av EVL - 16 november 2012 12:57

Jag har fått en nominering av fina Lina. Tack så mycket vännen för både nominering och jättefin motivering <3! Både du och Astrid har en alldeles speciell plats i mitt hjärta.


De bloggar jag nominerar är:
 
En rolig, varm och stark tjej som fortfarande kämpar för att få sitt efterlängtade barn. Jag har följt henne länge och önskar av hela mitt hjärta att de får hoppa av den hemska karusellen snart.
 
En relativt ny blogg för mig som jag följer slaviskt. Jag har haft nöjet att träffa henne två ggr och hon är en jättefin och snäll tjej. Hon och hennes sambo kämpar för att få sitt första barn. Jag hoppas att pergo och ovitrelle ska vara lösningen.
 
Fantasisk stark tjej som tillsammans med sin sambo kämpat i många år för att bli gravid. Nu idag har de äntligen blivit föräldrar till två st fantastiska pojkar! GRATTIS <3<3<3!
 
Fina Icka som väntar på att lillen ska komma ut! Hoppas det händer idag <3! Tänker på dig :)
 
Min fina vän som följt vår resa sen början och som bryr sig så mycket om A-V. Hon kämpar inte bara med att bli gravid utan gör också ett superjobb som bonusmamma <3. Du är fantastisk!
 
Reglerna för utmärkelsen är
1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den
2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar
3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards