EttVanligtLiv

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2011

All time low

Av EVL - 19 augusti 2011 17:29

Det känns verkligen som om jag nått något slags all time low. De senaste två dagarna har jag legat utslagen i soffan med en dunderförkylning men samtidigt är det något annat som tynger ner mig också. Hela jag känns som ett enda stort vrak. Skärper jag inte till mig kan jag ligga och gråta konstant över absolut ingenting. Det finns ingen ork till någonting.


Ikväll ryker nog den första chokladkakan vi fick av fina Candra för just sånna här stunder. Hoppas att jag är på bättre humör till på Tisdag. Det är iallafall bara fyra dagar kvar nu.


Tack för alla fina kommentarer. Jag ska svara och godkänna när jag mår lite bättre.

   

 
 
M

M

19 augusti 2011 18:16

Ush, då! Du får krya på dig! Choklad är dundermedicin vid sådana tillfällen ;) ät upp hela kakan och titta på någon riktigt bra film också....gör gott för själen!
Stora kramar till dig, vännen!

http://myhartfordhome.blogspot.com

EVL

21 augusti 2011 18:38

Tack så mycket! Tog din ordination ;)

Stora kramar tillbaka vännen!

 
Anna

Anna

19 augusti 2011 18:48

Massor av kramar till dig!!

http://www.enmammawannabe.bogspot.com

EVL

21 augusti 2011 18:38

Tack Anna, massor med kramar tillbaka till dig!

 
Cecilia summerar

Cecilia summerar

19 augusti 2011 19:28

Åh, stumpa.... Önskar att jag kunde göra något. Fint med tröstechoklad.
Ibland kommer sjukdomen som en slags ledsam manifestation över sorgen. (Kommer du ihåg Beas feber?)
En norsk sång för just såna här dagar: http://www.youtube.com/watch?v=5BWJSHpKluI
Stor kram!

http://www.villhabarn.se/blogg/3395

EVL

21 augusti 2011 18:38

Tack

 
Ingen bild

Maya

20 augusti 2011 10:57

Jag känner igen den känslan, jag mådde som sämst månaden innan vår första ivf, i kombination med andras graviditeter och känslan av oförståelse från omgivningen, jag gick ner mig helt.. Men, kom upp igen, och det gör du också.. även om det inte gör de hemska stunderna lättare att genomlida. Kramar och lyckönskningar!

EVL

21 augusti 2011 18:37

Ja på något sätt lyckas man alltid rycka upp sig igen. Blev nog extra nere eftersom jag var så dålig också,
Tack för din omtanke och lyckönskningar vännen!
Kramar!

 
evelina

evelina

20 augusti 2011 12:01

Men vännen då. Hoppas du mår bättre snart. Kram

http://cuteewe.blogg.se

EVL

21 augusti 2011 18:34

Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av EVL - 10 februari 2022 15:51


Jag gick tre dagar över tiden med de andra barnen så jag var nog inställd på att gå över även denna gång. Fastän kroppen testat mig lite då och då i flera veckor innan bf. Jag sa rätt ofta "Nä den här bäbisen kommer att komma tidigare" men bf närmade...

Av EVL - 15 december 2021 19:53

Precis som när jag var höggravid med Elvis så kände jag mig aldrig riktigt färdig med att vara gravid. Jag ville hålla kvar vid tiden så mycket som det bara gick och hade nästan ångest över att det snart skulle vara över. Visst var det jobbigt. Det v...

Av EVL - 15 november 2021 09:18

Jag vaknar till på morgonen av att E ska gå upp. Upptäcker att Elvis ligger vid mina fötter och hans varma små ben trycker sig mot min rygg. Han är 6, snart 7, men kommer ändå alltid in till antingen oss eller A-V under natten. Måste känna någons vär...

Av EVL - 2 november 2021 11:34

Men HEJ! Har gått en hel graviditet snart utan att skriva ner ett jota. Har också haft ångest över det men med två andra barn och en badrumsrenovering som visade sig ta över halva huset så har inte tiden funnits.   Sommaren kom och gick och magen...

Av EVL - 4 maj 2021 16:00

Vecka 12 och livet känns lättare att leva. Jag är lite piggare och mår inte lika galet illa hela tiden. När jag ligger ner känner jag livmodern ungefär 5 cm ovanför blygdbenet. När jag är kissnödig på morgonen trycker livmodern upp urinblåsan eller...

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards