EttVanligtLiv

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av EVL - 4 oktober 2010 14:13

E -  Älskling, har du verkligen bett till Gud att vi ska få en bäbis?

Jag - Ja, sisådär en tre biljoner ggr, vaddårå?

E - Jo, för när jag såg dig första gången bad jag till Gud att om jag fick dig så skulle jag aldrig mer be om något igen. Alltså har jag inga tjänster kvar att ta ut. Du måste be om det.

 

Detta resulterade i en kort och intensiv bön till Gud i bilen igår. Hoppas han hörde mig och att jag fortfarande har något att "ta ut".


Skönt iallafall att vi fortfarande håller ihop och älskar varandra så som vi gjort i snart 10 år.


Ps, jag överlevde mötet med min höggravida chef. Skönt att det är över. Har träningsverk i kinderna av alla falska leenden. Tycker det är superkul för hennes skull, det är bara typiskt att det var tvunget att infalla nu när vårt hopp för denna gången håller på att rinna ur mig as we speek. Hoppas att hennes förlossning går bra och att jag får se två streck på stickan snart!


Av EVL - 4 oktober 2010 08:36

 


Sitter på jobbet och försöker förbereda mig på ett möte med min höggravida chef. Min syster såg direkt igår att något var fel och var på mig flera gånger och ville prata om det. Om det syns så otroligt fort hur pissigt jag mår så vet jag inte hur jag ska kunna lura någon idag. Jag känner mig väldigt tom och arg, inte alls på humör att försöka se glad ut. E som är ledig idag sa att jag ska tänka på att han och jag är synkade. Får väl försöka tänka mig bort till honom när det blir jobbigt.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards