EttVanligtLiv

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av EVL - 20 oktober 2010 14:59

Jag har blivit så mycket bättre på att släppa tankarna på bäbisar och symptom att jag tillochmed glömde att kolla bloggen det första jag gjorde imorse. Men så halkar man tillbaka ändå tillslut. Som nu :). Men man blir ju så glad när man får en fin kommentar eller ser att någon man följt lyckas till slut.


Anledningen till att jag är så avslappnad nu är att det känns bra att vi prickat ägglossningen denna gång och att det inte finns så mycket mer vi kan göra för tillfället. Vi får sätta vårt hopp till att vi hamnar inom den 25-30% chans vi har att lyckas per ägglossningstillfälle helt enkelt.


I helgen drar jag och E igång med att slutföra ett stort projekt i källaren. Ett rum ska omvandlas till ett relaxrum, ett projekt som pågått under en längre tid. Äntligen kommer en leverans med saker som gör att vi kan fortsätta. Väldigt lägligt eftersom det får mig att tänka på andra saker än det som kretar i skallen för jämnan.


Jag har bestämt att om vi lyckas inom några månader så ska jag beställa en superfin body som jag haft ögonen på länge. Isåfall ska jag beställa två st och ge den ena till min kollega som får sitt barn i Februari.


  

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards