EttVanligtLiv

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av EVL - 22 oktober 2010 09:16

Idag ska svärmor vakta vårt hus hela dagen. Det kommer en stor leverans med byggmaterial och varken jag eller E kunde stanna hemma från jobbet för att ta emot dom. E´s mamma är städoman och föredetta städtant så jag är manisk med att alltid ha det väldigt städat hemma när hon är på besök. (Övriga dagar ser det ut som ett bombnedslag).


Imorse sprang jag runt som en galning och gömde allt som vi inte vill att hon ska se. Koppen och sprutan, ägglossningstest, bilder på ägglossningstest på datorn, termometrar och recept mm. Ändå kommer jag på mig själv med att ha glömt saker framme. På mitt nattduksbord ligger det kvar en termometer och på toaletten ligger bäbisvåtservetterna framme. Tror också att det sitter ett recept på kylen, men texten går nog inte att läsa tack vare tant L´s fina handstil :). Om man öppnar skåpet på toaletten ligger det en ask pergotime vid min tandborste.


Jag tror faktiskt att jag medvetet glömde att plocka bort dom där sakerna. Det vore på något sätt skönt om hon satte ihop två och två. Samtidigt vill jag hålla kvar vår möjlighet att kunna överaska med ett bäbisbesked någon gång framöver...Förhoppningsvis snart!


  

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards