EttVanligtLiv

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av EVL - 18 oktober 2010 08:13

Jag behöver väl nästan inte skriva att det var ett underbart återbesök hos tant L tidigt imorse. Hon sa att allt såg så bra ut, blev glad när jag sa att jag haft ägglossning och konstaterade att min slemhinna var 11 mm tjock. Hon sa "du har aldrig varit sjuk, det ska inte vara några problem. Det är bara hjärnan som behöver ställas om". Jag berättade att då vi började försöka så kom det fram att min lillasyster var gravid. Tant L sa "Då är det därför".

 

Såhär ser våra planer ut nu:

Om det inte funkar denna gång fortsätter jag med en kur till på en tablett om dagen. Efter det höjer man dosen, men tant L sa att det kommer inte att behövas. Så gav hon mig en varm kram.


Slutsatser:

Jag mår såååå mycket bättre idag än jag gjort på sista tiden.

Tant L är helt underbar.

Nu ska jag börja bearbeta hjärnstackaren och försöka att inte stressa upp mig.

Tack gode Gud för tant L!


  


Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards