EttVanligtLiv

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av EVL - 9 oktober 2010 20:03

Har inget att tillägga just nu. Äter piller och väntar på att något ska hända. Tablett tre idag. Tillbringade Lördagen genom att åka mc en sista gång detta år. Det var -1 C när jag började och +8 när jag kom hem. Var kall in till benen och värmde mig med ett bad. Blir så trött av pillren så jag känner mig som en zombie.


Just det, gjorde ju missen att se på "unga mödrar" på tv också. Herregud vilket bra program det är... om man vill bli förbannad och jävligt avundsjuk alltså. Varför görs det inget program om människor som har svårt att skaffa barn istället? Vi behöver inte se fler unga mödrar som blev gravid när de var på fyllan eller medans de åt p-piller. Det behöver iallafall inte jag.



Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards