EttVanligtLiv

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av EVL - 11 oktober 2010 10:30

Tog sista tabletten Pergotime idag. Nu gäller det bara att invänta ägglossningen. Enligt Kix kan man vänta sig att den kommer några dagar tidigare än normalt och det låter ju bra. Jag känner redan hur det börjar ömma kring äggledartrakten. Det brukar det göra några dagar innan det är dags.

Jag ringde tant L idag och försökte tidigarelägga ett besök så att det infaller innan jag haft ägglossning. Vore kul att få se hur jag svarat på medicinen. De har inte ringt upp än men jag hoppas att de hör av sig. I annat fall får jag besöka henne några dagar efter ägglossningen. Det är ju också ok.


Det verkar som om det finns delade läger kring det här med Pergotime trots egen ägglossning. Är det någon som har bra erfarenheter av detta så får de gärna höra av sig. Behöver lite solskenshistorier just nu.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards