EttVanligtLiv

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av EVL - 15 oktober 2010 08:24

Är lite tråkig nuförtiden, jag bara jobbar, städar, tränar, tempar och väntar. För att fördriva tiden målar jag och gör några små designjobb på sidan av mitt vanliga tråkga okonstnärliga jobb.


Snart borde äl-testet visa positivt, men förhoppningsvis hinner jag med ett besök hos tant L på Måndag innan det händer. Det känns verkligen i magen att det är på gång. Jag har gärna väldigt ont kring äl så att jag känner stor skillnad från min vanliga ägglossning.


Här händer det inte så mycket alltså, men detsamma kan man inte säga hos Kix. Blev så glad igår när jag surfade in på hennes blogg. Såå otroligt roligt och spännande!


  

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards