EttVanligtLiv

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av EVL - 12 oktober 2010 08:26

Jag har fått ändra min tid hos underbara tant L tills imorgon och då ska jag passa på att fråga:


- NÄR ska man göra det? Hur ofta?

- Ska E lämna ett till spermieprov?

- Spolning av äggledare?

- Varför får jag svampinfektioner så ofta?

- Om det inte tar sig denna gången, ska jag fortsätta med en till kur direkt?


Ska bli skönt att få svar på det här och få fylla på reserverna med positiva tankar igen. Tills dess går tiden långsamt och jag försöker fylla ut dagen med hjärnlösa arbetsuppgifter, te och beställning av ännu fler ägglossningsstickor. Tar nog en tur till min syster på lunchen så att jag får snosa lite på hennes bäbis. Det brukar få mig på bra humör (vilken jädra tur!).


Är det föresten någon som provat att skippa kolhydrater när de försöker? Jag har en vän som försökte i 3 år och blev gravid efter att hon skippat just det. Förstår inte riktigt vad det ska vara bra för men finns det folk som lyckats på det sättet så är det ju absolut värt att prova.


  

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards