EttVanligtLiv

Alla inlägg den 15 november 2010

Av EVL - 15 november 2010 15:57

Livmoderslemhinna 12.8 mm

Folikel 25 mm

Höger äggstock

Jättebra sekret

Ägglossning nu!

Av EVL - 15 november 2010 14:01

Har varit lite dålig på att uppdatera sen jag kom hem från kursen i veckan. Dagarna har bara runnit iväg med jobb och stress och tråkväder. Idag ska jag till tant L för att kolla hur det ser ut inne i äggstockarna. Imorgon borde jag ha ägglossning, och det känns verkligen i magen. Det trycker och ilar och gör ont när jag sätter mig ner.


Helgen har varit otroligt lugn och fin tillsammans med E. På Lördagen hade vi nöjet att vara barnvakt till min älskade systerson till sent inpå natten. Vi lekte, matade och bytte på honom. När det var dags för honom att sova gick jag omkring i huset med honom tätt intill mig och vaggade honom till sömns. Det hela slutade med att han bara kunde somna om han låg i babysittern och blev gungad på det ojämna stengolvet i hallen :). Det var sååå otroligt mysigt och både jag och E märkte att atmosfären i huset ändrades på en gång. Jag längtar så otroligt mycket till vi får vårt eget barn. Men i brist på det för tillfället längtar jag till mitt besök hos tant L. Det mår jag alltid så mycket bättre av!


  

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards