EttVanligtLiv

Alla inlägg den 30 november 2010

Av EVL - 30 november 2010 14:45

De ömma bröstvårtorna gjorde ett till guest appearance idag efter att jag skrivit mitt inlägg. Så på lunchen värkte det till ordentligt i dem och allt försvann igen. Nu "känns" de bara, det kan sticka lite i dem då och då. Detta är nog inget bra tecken... Kanske borde testa ikväll bara för att få ett slut på mitt lidande. Men jag hatar ju graviditetstest!!


Övriga "symtpom":

Trött (beror på nedanstående)

Sover dåligt

Huvudvärk (beror på ovanstående)

Värk i magen och ljumskarna (har jag alltid innan mens nuförtiden)

Ledsen (är jag alltid innan mens)

Varm/kall (har världens kallaste arbetsplats, men jag svettas samtidigt)

Hungrig jämt (är jag alltid)

Större bröst (beror antagligen på ovanstående)


Av EVL - 30 november 2010 09:11

Jag är på sådant dåligt humör igen! Som vanligt så kom ömheten i bröstvårtorna ca en vecka efter ägglossningen, men nu på bim-1/2 är det nästan borta. Om ägget skulle ha fäst för några dagar sedan så skulle ju ömheten inte försvinna, den skulle ju öka. Som vanligt tappar jag allt hopp redan innan mensen dykt upp. På något sätt känns det som om jag längtar efter att få en gråta ut, för alla tårar som kommer vid mens finns redan lagrade i kroppen. Känner mig otroligt nedstämd idag :(


Evelina skrev iallafall en jättefin kommentar till mitt förra inlägg som fick mig att må lite bättre - Tack så mycket <3.


Förstår inte varför jag har så svårt att se mig själv som gravid. Varje gång vi väntar på bim och jag "känner efter" så är det självklart för mig att vi inte lyckats. Jag förstår inte vad som är fel!

  

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards