EttVanligtLiv

Alla inlägg den 20 november 2010

Av EVL - 20 november 2010 13:12

Idag har jag varit på stan med en vän som försökt bli med barn i flera år. Hon visste inte att vi försökt och det var så skönt att få berätta det för henne. Det jobbiga var att veta att när jag släppte av henne hemma så kommer hon antagligen att gråta, liksom jag som grät i bilen på väg hem. Det är nog jobbigt för henne att veta att vi försöker, men samtidigt tror jag att vi känner att vi kom varandra närmare.


Hon sa något idag som gjorde mig väldigt rädd. Hennes sambo har endast 20% funktionsdugliga spermier, men tant L sa åt dom att provet såg jättebra ut. Precis så har hon ju sagt till oss, hon kan ju inte göra så utförliga tester. Tänk om det är något fel på E´s simmare!? Har skickat ett mejl till en annan större gynekolog för att höra om de gör bättre utredning av proverna... fan nu kommer jag inte att kunna sluta tänka på det här!

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards