EttVanligtLiv

Alla inlägg den 29 november 2010

Av EVL - 29 november 2010 10:32

Jag har sovit så otroligt dåligt denna helgen! Antingen vaknade jag pga sjuka mardrömmar, för att det varit för varmt eller så har jag bara helt plötsligt slagit upp ögonen och funderat på om jag någonsin somnat över huvud taget?!


Helgen i övrigt har varit både bra och dålig. Bra eftersom jag fått umgåtts med E och min systers familj. Vi har bara tagit det lugnt och myst hemma, det har varit bra. Jag har fått sett när min systerson åkte pulka för första gången i sitt liv.


Det som varit mindre bra är att jag helt plötsligt hade ont i livmodern på Lördagen. Det kunde hugga till som kramp när jag råkade spänna magen. Hela dagen kändes det som om någon dragit åt ett skärp runt den och spännt åt.

Vårt försök att få till någon sort samliv utanför bäbisverkstaden slutade på Lördagen och Söndagen med att vi var tvungen att avbryta sexet eftersom det sved som eld för mig. Så vaknade jag imorse på BIM-3/4 med att bröstvårtorna var betydligt mycket oömmare än de varit i helgen.


Förstår inte varför jag aldrig får ömma bröst?! Är det något fel på mig? På sin höjd får jag ömma bröstvårtor och lite stickande känslor i brösten men det försvinner alltid innan mensen kommer.


Känner mig helt skadad i huvudet nu av avsaknandet på symtom. Föll i fällan och googlade "inga symtom innan bim" för att bli lite lugn. Tror ni det hjälpte?

Kan ingen bara säga att det inte går att känna något innan bim?!





Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards