EttVanligtLiv

Alla inlägg den 27 november 2010

Av EVL - 27 november 2010 11:54

Nu är jag på lite bättre humör. Ett stressigt jobb gör ju sitt också. Nu väntar vi på bim som borde vara på Onsdag eller Torsdag. För att härda ut tills dess och inte tänka på det så ska jag och E sysslesätta oss med julklappsinköp och mysiga hemmakvällar.


Igår fick jag ta hand om min systerson hela kvällen eftersom min syster höll på att gå sönder eftersom hon inte fått sova på flera dagar. En riktig win-win situation eftersom min syster fick lagad mat, bada badkar och sova i några timmar medans jag fick en hel kväll tillsammans med världens finaste bäbis. E som kom hem sent sken upp som en sol när jag hälsade honom välkommen hem med en liten bäbis på höften <3


  

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards