EttVanligtLiv

Alla inlägg den 17 december 2011

Av EVL - 17 december 2011 19:58

Har inte direkt haft något att skriva om de senaste dagarna. Jobbet tar fortfarande alla krafter och jag försöker härda ut till Jul. Lukter har blivit mer jobbiga nu och jag har äntligen kommit på vad det är som gjort mig så illamående då fort jag öppnat kylskåpet. Färsk gurka luktar äckelpäckel och är därför förbjudet att ha på mackan :)

Har också problem med en kollega som är en verklig storrökare. Mitt jobb är att sätta henne i jobb vilket innebär att hon är inne på mitt rum väldigt ofta samt att jag måste sitta hos henne ibland. Röklukten får mig att må så illa!

Idag har vi åkt runt till olika familjemedlemmar och bara legat och degat i soffan. Mamma visade upp tre jättefina bodys som hon köpt till vår lilla bäbis i smyg


        



Vi fick också ett paket av min syster innehållande "boken om mig", en handbok för föräldrar, ett tyghjärta, kort man kan skicka när bäbisen är född och en liten sagobok. Det är ett paket från Goboken som man kan skicka efter som gravid. Ett hett tips :)

 


Det var så mysigt att äntligen få läsa och prata om vårt  kommande barn och samtidigt veta att den verkligen finns i magen. Vi kunde berätta för mamma vilka namn vi tänkt oss utan att det sved i hjärtat. Jag satt och läste i handboken resten av besöket.


Stort stort GRATTIS till fina Du och jag och framtiden och M som idag fått sina älskade barn! En liten tjej och en liten pojke har kommit till världen. Tänk att det är dom vi väntat på, önskat och hejjat för hela tiden


 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards