EttVanligtLiv

Alla inlägg den 8 november 2011

Av EVL - 8 november 2011 12:56

Min fina vän Åren går har precis fött en liten flicka. Stort grattis till alla tre <3


Vad fantastiskt att få följa er kamp, graviditet och nu er tid som föräldrar <3

Av EVL - 8 november 2011 08:18

Jag har redan hunnit nojja över symptom. Efter bara en dag :) Igår var det brösten som inte ömmade särskilt mycket helt plötsligt. Självklart gick jag i taket och stackars E önskade nog att han kunde stänga av öronen permanent. När vi la oss var jag fortfarande nervös men runt klockan 3 inatt efter att jag varit uppe och kissat låg jag och log åt att de äntligen ömmade igen.


Det kommer att ta på krafterna att försöka att inte oroa sig så mycket. För varje liten känning i magen blir jag iskall men känner jag för lite blir jag såklart rädd. Mellan de mindre panikatackerna försöker jag landa i att vi har lyckats bli gravida tillsammans. Mina ägg och E´s spermier. Det funkar med oss två tillsammans. Det ger mig väldigt mycket tröst.


Men det lugnar inte alltid- därför drar jag igång operation sysselsättning igen. Ikväll ska jag åka och bada med två av mina äldsta vänner. Alltså inte äldst åldersmässigt utan de två personer jag kännt allra längst ;)

För visst får man bada bubbelpool i vecka 5?!



 


Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards