EttVanligtLiv

Alla inlägg den 4 november 2011

Av EVL - 4 november 2011 09:59

Jag har riktig mensvärk i mage och rygg nu och kanske antydan till rosa i Crinonen.Går på alvedon och måste försöka jobba iallafall till lunch. E är på jobbet så det blir till att berätta i hallen igen. Varför vill ingenting fastna i mig?!


*Uppdatering*
Ingenting än. Är tillbaka på jobbet efter en långlunch hemma hos mamma där jag låg länge i hennes badkar. Magen känns som om den är i uppror. Det finns ingen bra känsla inför helgen. Kommer vi ens att klara oss till testdag?

Av EVL - 4 november 2011 08:36

Faan vilken sekund som helst nu. Då rasar det.

Av EVL - 4 november 2011 07:59

Har börjat få en välbekant trötthetskänsla i ryggslutet. Idag tar det nog stopp. Drömde till och med om blod. Hoppas såklart att jag har fel men det känns inte lovande just nu.


Sitter och bokar tågbiljetter till stockholm för mig och E i början av December.



Ruvardag 11

Uppblåst och magen är öm. Det drar i den när jag sträcker på mig.
Uppblåstheten gör att det gör ont när jag djupandas. Skrattar eller hostar jag känns det som om en ven i halsen ska spricka.
Mensaktig värk långt ner i magen. Känns som om jag ska bli dålig i magen.
Känsliga bröst
Illamående och lite yr pga nervositet och panikkänslor
"Trött" i svanken. Känns som precis innan mens.


 

Delmål IVF

Start [x]

Godkännt VUL [x]

Äggplock [x]

Befruktade ägg [x]

ET [x]

RD1 [x]

RD2 [x]

RD3 [x]

RD4 [x]
RD5 [X]
RD6 [X]

RD7 [X]
RD8 [X]
RD9 [X]
RD10 [X]
RD11 [X]
RD12 []

Testdag []

Positivt graviditetstest []

Tidigt VUL där allt ser bra ut []

Inskrivning hos BM []

UL där allt ser bra ut []

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards