EttVanligtLiv

Alla inlägg den 18 november 2011

Av EVL - 18 november 2011 13:01

Kanske bara för att jag skrev om att min trötthet inte var så stor så slog den till igår. Allt var lugnt till fikat kl 9.30 och sen förvandlades jag till en zombie. Jag var så trött att det liksom sved i huvudet, vilket i sin tur ledde till en huvudvärk. Det kan ju såklart bero på att min sömn om nätterna fortfarande inte är bra. Både jag och E ligger och snurrar åt varsitt håll. Jag sover som en sten fram till klockan 3 då jag vaknar och måste kissa. Efter det brukar jag bara sova små korta stunder tills klockan ringer.  Runt lunch igår kom också illamåendet och då kände jag mig bakis. Det höll i sig resten av dagen och även kvällen men jag tvingade mig själv att åka på krokikursen ändå. Tacksamt nog var det en ganska fyrkantig äldre lite korpulent man som stod modell så jag behövde inte anstränga mig så värst mycket. Det var ganska skönt att komma ifrån soffan lite.


Idag är jag också lika trött och liksom bakis, brösten är som de varit de senaste veckorna och magen är stenhård och uppblåst så fort jag äter något. Mina byxor går inte att knäppa så jag går med stora koftor som gör att jag kan dölja att byxorna är öppna. På kvällen efter middagen måste jag "släppa lös" magen och det ser verkligen inte klokt ut. Undrar när det ska släppa? Under en av mina vakna stunder inatt kom jag på att brösten inte värkte som de brukar men att de istället var stenhårda. Jag var tvungen att väcka E för att han skulle få känna, haha.


Jag är seg och fantasilös just nu och ja jag vet att mina inlägg bara handlar om exakt samma sak hela tiden. Oro och symptom. Är inte särskilt intressant just nu. Kanske kommer det mer innehållsrika inlägg i helgen då vi varit på knytkalas och hälsat på E´s höggravida lillasyster.


Imorgon bitti tar jag den sista Crinonen *usch och fy* och då är det 10 dagar kvar till VUL *yey!* Förhoppningsvis går helgen fort iallafall. Nu måste jag sätta igång med fakturering, också det ointressant och tröttsamt.

 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards