EttVanligtLiv

Alla inlägg den 13 november 2011

Av EVL - 13 november 2011 10:10

Stör mig som vanligt på en massa saker men ska skita i det och istället bara skriva upp de symptom jag har så att jag kan komma ihåg att jag iallafall har några.


Inga ömmande bröst på natten men de blir mer svullna

Bröstvårtorna ömmar nästan inget längre :(

De känns fortfarande som små blåmärken när jag tar på dom utanpå bh:n

Uppblåst mage på kvällen

Hård i magen

Kanske lite tröttare än vanligt på kvällen

Då och då sticker det i magen och den stramar fortfarande när jag sträcker på mig



16 dagar kvar till VUL. Känns som en evighet. E är redan less på att jag nojjar.

Jag håller med Anna, det här var ju inte alls lättare än att ruva. Det är bara nervöst och panikartat på ett annat sätt.

 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards