EttVanligtLiv

Alla inlägg den 24 november 2011

Av EVL - 24 november 2011 17:06

Fy vilken dag och ursäkta i förväg för ett äckligt och genomnojjigt inlägg. Idag har jag suttit på hemskt möte hela långa dagen med jobbet. Har inte kunnat koncentrera mig alls eftersom jag irriterat mig på den jädra Crinonen!

Jag slutade ju med gelén för 5 dagar sedan och när man applicerat den så bildas det som typ pappersmassakoncistens innut *ja-ni-vet*... och det kommer inte ut! Lite lite kommer ut varje gång jag är på toa men den jädra skiten är ju inte vit utan liksom gul , ibland lite lite rosa vilket gör mig så himla rädd!


Dessutom har den gjort mig jättetorr där nere så under en av mina många kisspauser under dagen så fick jag lite rosa på papperet när jag torkade mig. JAG HOPPAS ATT DET BARA VAR FÖR NÅGOT LITET SÅR SOM TILLKOMMIT EFTERSOM JAG ÄR SÅ TORR! Tänk om det är början på något hemskt?! Visserligen har inget Crinone varit rött och det var inte färgat vid den incidenten heller men jag hann ju få minst två hjärtinfarkter innan jag kunde lugna ner mig lite.

Eftersom jag var rädd fick jag också ont i magen och märkte faktiskt att många av mina symptom är mycket mildare idag. Brösten är fortfarande känsliga men jag är inte lika jättetrött som förut och jag mår inte illa.


Fan vad rädd jag är nu! Det värsta är att jag inte får ligga hemma ikväll heller. Jag måste på en lång middag med hela avdelningen  :( Snälla är det nån som varit med om samma sak som kan lugna mig? Det är hela fem dagar kvar till VUL. Tänk om något gått fel nu. Du dör jag.

 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards