EttVanligtLiv

Alla inlägg den 12 november 2011

Av EVL - 12 november 2011 11:23

Tack för att fina och lugnande kommentarer. De värmer så mycket i hjärtat. Inatt har brösten ömmat och varit svullna. Såklart blev jag jätteglad och önskade att det skulle hålla i sig också idag, men det gjorde det inte. Det känns lite när jag tar på dom utanpå bh:n men det går inte att jämföra med hur de kändes inatt. Antar att hormonnivåerna kan gå i vågor?


Jag ska försöka att sluta oroa mig och bara tänka på att vi faktiskt väntar barn. Det är ju "bara" 17 dagar till VUL.

Här kommer en bild på min uppblåsta mage när vi gått in i vecka 6. Jag har ett eldsmärke på magen som ser precis ut som ett hjärta, något som förut gjort mig irriterad men som nu passar riktigt bra :) Det är ju vårt hjärta som ligger där i...

 

 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards