EttVanligtLiv

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av EVL - 9 oktober 2011 18:36

Jag och E har längtat så himla länge efter att få tid, pengar och åldern inne för att skaffa barn. Redan då vi levde på nästan inga pengar alls när jag studerade och E bara jobbade extra brukade vi då och då köpa någonting till våra framtida barn. Så är det fortfarande. Oftas är det E som köper hem något som sedan bara blir stående på hyllan.


Nu senast var det en dvd med smurfarna som E smugglade med i korgen på ICA. Väl hemma i huset startade han filmen som sedan stod på fastän ingen utav oss var intresserade av att titta på den. Jag ställde mig i rummet bredvid och målade på en tavla och E satte sig vid datorn.


Efter ca en timme kom han ut till mig och stannade framför tv:n.

E - "Jasså här står du och tittar på smurfarna"

Jag - " Nej, men jag låtsades att våra barn satt där i soffan medans jag stod och målade..."

E - "Meh, precis det låtsades jag också"


Så tittade vi på varandra och lovade att en dag ska det bli så. Jag längtar så himla mycket tills våra helger blir fyllda av tecknad film och leksaker överallt!

 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards