EttVanligtLiv

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av EVL - 21 oktober 2011 13:11

Jag tittade i min kalender och såg att precis på dagen för äggplocket hade jag skrivit "vad händer idag?" för över ett halvår sedan. Kommer ihåg att jag satt och hade tråkigt på jobbet en dag och slog på måfå upp dagar i kalendern och skrev små frågor. Det är väl ganska fränt att just den Onsdagen blev vår äggplockningsdag?! Tänk om jag vetat det då jag skrev det :)


Undrar också om jag skrev någonting på den 6:e November.

 

IVF
Av EVL - 21 oktober 2011 12:48

Sov dåligt inatt igen. Eller iallafall halva natten. Det gick bra att somna men klockan 3 vaknade jag av att jag var kissnödig och när jag kom tillbaka gick det inte att somna om.


När klockan ringde tog jag tag i paketet med Crinone och försökte utföra momentet utan att behöva tända lampan. Det gick faktiskt hyfsat. Antar att jag kan tacka tant L för det som ordinerat både ovitrelle och lactal en gång i tiden. På en gång efter att jag tryckt in gelen kände jag en lätt mensvärk. Den sitter fortfarande i och jag vet inte riktigt om det är pga äggplocket eller om det beror på Crinonen.

Oavsett så är det ju värt det.


Ikväll blir det bio med E, på lördag kalas för min lillasyster och på söndag åker vi! Jag längtar som en tokig person.




Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards